Fia88 skrev 2015-01-14 17:29:19 följande:
Jag har köpt kopior av ett par Manolo Blahniks med 10 cm klack.
Så det kräver lite övning. =D
Åh, nu blir jag nyfiken! Vill du visa dom??

VinterBrud2015 skrev 2015-01-15 09:30:24 följande:
VI fick också tillbaka vår efter en dryg vecka så det få säker ni med!
Klänningen ser jättesöt ut! Som du säger är väl risken om den skulle bli för kort i fram men med ett par stygn löser säkert det. Är du lång? Jag tänker att modellerna brukar ju ofta vara rätt långa så om du inte själv är lika lång så blir ju klänningen längre på dig än på modellen på bilden.
Jag ska ha ett par röda stilettklackade stövletter till vigseln och sedan ett par mörkröda lite rejälare stövletter resten av dagen. Inte helt övertygad om att mina fötter kommer palla hela dagen. Vad funderar du på för skor?
Ok, va skönt att höra. Då går det nog undan här med. Det är ju inte direkt högsäsong heller!
Tack! Va roligt att du också gillade den. Ja jag är lång, men får ta en stor storlek och hoppas att det går haha! Har inte beställt än, måste nog göra det snart.. !!
Snygga skor, det är smart att byta efter ett tag när ni ska hålla igång ett dygn!

Är dom inte hala, dom första?
Va mysigt att ni ska vara ett gäng tillsammans dagen före!
Jag vet inte alls, har lite skor hemma men vet inte riktigt om några passar. Kollar runt lite på nätbutiker, ska även prova dom jag har. Återkommer om det