Bröllop vintern 2014/2015
VinterBrud2015 skrev 2014-12-10 09:21:36 följande:
Jobbigt när man tänkt sig på ett visst sätt och sen får tänka om. Se till att du har gått om tid för sminkningen om du ska göra den själv så du har möjlighet att göra om ifall nerverna sätter in och det inte blir som du har tänkt dig. Ja hållbarheten tycker jag är klurigt med, även om jag blir sminkad av min frisör så litar jag inte riktigt på att det sitter om det t.ex snöar under fotograferingen, samma sak med håret. Har du bestämt frisyr? Det är något jag fortfarande velar över..
Hehe ja man får välja vad man lägger sin energi på, hinner inte med att stressa över allt :P Det som oroar mig mest just nu är att vår vigselförrättare inte har svarat på mail, plus påminnelse, som jag skickade för två veckor sedan. Det är säkert inget konstigt men det är ju verkligen den person man inte kan vara utan..
Ikväll ska jag få mina naglar fixade, vill känna efter om jag gillar hur de gör på salong eller om jag ska fixa dem själv till bröllopet. Och sen testa av klänning, skor, smycken och allt hemma så hoppas jag att jag känner mig lite säkrare på vad jag vill efter det.

Oj, ja jag kan tänkta mig att det är stressande att personen inte svarar. Har den något telefonnummer som ni kan ringa?
Kan ju kännas bättre att bara få prata med personen och se varför han/hon inte svarat på mail.
Vad roligt! Måste kännas kul att sätta ihop allting.
Jag ska få mina naglar gjorda, mest för att mina naturliga naglar aldrig blir speciellt långa, utan de spricker och går av innan de når längden jag vill ha.