Inlägg från: SofieH14 |Visa alla inlägg
  • SofieH14

Säljes: Oanvända brudskor strlk 39

Säljer ett par oanvända brudskor i strlk 39 (fungerar nog för en liten 40 eller en större 38 också). Perfekt klackhöjd på ca 4cm som gör dem bekväma att gå i en hel dag och kväll. Hade dem som bytessko men använde dem aldrig. Ordinarie pris 699kr, jag säljer för 200kr nu.

Bor i Göteborgsområdet.

• Svar på tråden Oanvända brudskor strlk 39
  • SofieH14

Hej!
    Japp skorna är kvar! Kan du skicka ett meddelande till mig med kontaktuppgifter så ska jag kolla upp vad frakten kan hamna på!

• SofieH14

Hej!
    Jag är ledsen att jag inte har hört av mig, jag har tyvärr haft några galna veckor. Men ja de finns kvar! Jag har en kollega som åker till Ängelholm så gott som varje helg, till campingen. Jag funderar på om ni kan göra ett utbyte där? Annars ska jag kolla upp frakt, har inte hunnit göra det bara. Men det är ju skönt att slippa den kostnaden.

Mvh
    Helena

• SofieH14
    Tessan0615 skrev 2014-05-25 21:47:23 följande:

Hej,

Ingen fara. Det fungerar alldeles utmärkt! Meddela bara tid. Du har ju mitt nummer som du kan ge till din kollega.

Ha en bra kväll.

Mvh

Therése

Hej igen!
    Han säger att han åker ner igen till helgen om två veckor. Alltså inte nu kommande helg utan helgen därefter. Är det snabbt nog? Annars skickar jag dem naturligtvis, nu ska saker och ting ha lugnat ner sig. :)

Mvh
    Helena
  • SofieH14
    Tessan0615 skrev 2014-05-27 07:43:23 följande:

Hej hej,

Det fungerar bra med om två helger.

Kom annars på att vi förmodligen ska upp till Göteborg på fredag (till Liseberg ). Jag skulle ju kunna hämta dem då? Bor du i Göteborg, eller?

MVH

Therese

Yes, jag bor en halvtimme utanför Göteborg, mot Borås. Men vi skulle kunna mötas någonstans. När anländer du?
Svar på tråden Oanvända brudskor strlk 39