daniiel skrev 2014-05-15 18:34:01 följande:
Nej, jag beställde ju med snörning, men fick utan ändå :P Miss i kommunikationen. Jag fick dock tillbaka hälften av kostnaden för båda klänningarna och kunde sälja dom sen, så det kändes inte så farligt. Lite tråkigt dock, för det blev så att jag inte gifte mig i min drömklänning, men jag kände mig fin ändå :)
Har du någon länk till originalet? Skulle vara kul att se :) Och ja, exakt lika blir ju aldrig dessa kinaklänningar, men det betyder ju inte att dom alltid är fula för det!
Jag tycker det var ett bra val :) För då kan du känna efter på bröllopsdagen om du vill ha den stora klänningen hela dagen eller om du vill byta om. Det kan vara skönt att ha alternativet :) Och som du säger, du kan säkerligen använda den vid fler tillfällen, bör ju passa väldigt bra till smekmånaden :) Även den klänningen är ju väldigt snygg :)
Jaha då förstår jag! Nja det är denna klänning; madeline gardner new york 2014 azul. Om man googlar så kommer den upp på första bilderna.
Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-05-15 18:38:07 följande:
men hallå, du HAR en galet vacker klänning , tro inget annat! Jag hade inte ens reagerat på den nakna snörningen bak om inte du själv påpekat att det inte såg ut så från början . Det är för mig vågat och snyggt att lämna en naken rygg.
Jag som inte ens kommenterat klänningen från början kan säga att du har en klänning to kill for.
Klä upp dig och ha den som du vill - du kommer att vara den vackraste bruden i den klänningen! ( och JA jag tycker verkligen det )
Tack så mycket! Det värmer! :) Nu har dessutom det fixat sig med plattan så nu kan jag verkligen välja själv om jag vill ha öppen rygg eller ej! :)
augusti skrev 2014-05-15 18:45:04 följande:
Klänningen är jätte fin o du är jätte fin i den.
Och att oroa sig vad andra kommer att tycka är onödigt för jag tror att känner du dig vacker så kommer du att utstråla det och så kommer alla andra att se det och ingen kommer tänka något om att ryggplattan inte är där. Snyggt, sexigt och originellt om du frågar mig!
Tack så mycket! :D