Öppna en bröllopsbutik
Jag har länge länge funderat på att öppna en bröllopsbutik.
Jag tänker mig en butik där mna kan köpa både brudklänningar, kostym o smoking, tärnklänningar, men också smycken, skor och så även dekorationer.
Helst skulle jag vilja ha vackra vintageklänningar också, eller begangnade klänningar, men bara felfria sådana som håller hög kvalite.
Klänningarna kommer jag att sy upp i sverige hos en bra sömmerska så de ska vara unika och av fina tyger. Eventuellt att jag, om jag hittar en bra fabrik i kina syr upp där, men med tanke på att det inte är klimatsmart och eventuellt bristande kvalite är jag tveksam.
Jag tänker mig en butik i Sollentuna, då det inte finns någon brudbutik i närheten. Närmaste brudbutik från centrala sollentuna är ca 30min bort med pendeltåg.
Dessutom finns ett stort mkt populärt köpcentrum där som jag tänker mig öppna i anslutning till. Finns en del lediga butikslokaler inne i och i anslutning till centrumet.
Vad tror ni om detta. Är detta något som kommer att fungera eller kan jag glömma det? Har inte räknat på det för jag vet inte riktigt vart jag ska börja mer än att kolla med blivande brudar om det är en butik som ni skulle kunna tänka er att kolla in?