Inlägg från: Malinn81 |Visa alla inlägg
  • Malinn81

Vad för Silverring till ring med röttguld/vitguld med mönster/röttguld eller köpa ny billig förlovniingsring också?

Hej
    Har inte så bra koll på det här med bröllop. Men nu är det bestämt, inget frieri tyvärr.
    Jag har en ring med rött guld sen en rand vitguld med mönster och sen rött guld igen. Man ser ju så många fina ringar, har fastnat mest för dem i vitguld/silver. Passar ekonomin med. Är arbetslös tyvärr. Iaf har man i Sverige ringar med upphöjd sten i eller det vanligaste är en vanlig slät med stenar på rad eller utan?

Ska försöka få upp bild på något sätt men vet inte hur man gör, fungerar det utan bild, förstår ni vad jag menar för förlovningsring??

Killen har tappat bort sin så undrar om inte en ny slät blir billigare. Killens är rätt mycket större än min och min hade stigit i värde 3500kr till 7100kr så de lär hans med ha gjort ju. Kock med att den är större borde den ju bli dyrare rent logiskt sett.

• Svar på tråden Vad för Silverring till ring med röttguld/vitguld med mönster/röttguld eller köpa ny billig förlovniingsring också?
  • Malinn81

jasså det visste jag inte att det blev samma pris.. varför får man den billigaste ringen till 50% på vissa ställen?

Svar på tråden Vad för Silverring till ring med röttguld/vitguld med mönster/röttguld eller köpa ny billig förlovniingsring också?