• Maj12

hur fixa ett riktigt billigt men fint bröllop?

Vi har valt att ha tårtbuffé istället för bröllopstårta så vi har beställt 4 olika moussetårtor på ett bageri för 150:- st

Våra tjejer köpte jag klänning till på hm tablet.hm.com/se/product/15236 (köpte först jättefina och super billiga på Ebay men min stora vägrade ta på sig den) Men har du tid så kan du spara pengar på att köpa från Kina, jag älskar Ebay. Jag betalade 500kr för min bröllopsklänning (från Ebay) visserligen kort och enklare.

Sen har vi köpt in saker lite då och då, servetter och ballonger ena månaden och barnens kläder nästa, då känns inte allt så maffigt. Jag ska sminka mig och ordna min frisyr själv och där spara man ju in mycket, med hjälp av alla tips videos på youtube så kan du få så otroligt mycket smink och frisyr tips så det blir faktiskt riktigt snyggt trots att man är nybörjare.

Sen under till exempel student vecka är det många catering företag som kör extra erbjudande på buffer om det är då man vill gifta sig alltså :) hihi men man kan tjäna en hel del då.

Svar på tråden hur fixa ett riktigt billigt men fint bröllop?