• bebillen

Långholmen hotell och restaurang (fängelset)

Hej!

Någon här som gift sig, firat fest eller varit på bröllop/fest i Långholmens värdshus/hotell/vandrarhem/restraurang i Stockholm?

Slår rekord i antalet använda "/" i en text, men det är något oklart för mig vad man ska kalla dem :)

Vi har varit i kontakt med dem lite, de verkar väldigt trevliga och utbudet på buffémenyn är precis i vår smak. Dock är det något över budget, men vore kul att höra vad andra säger.

Vi har också varit i kontakt med Carlhälls gård på Långholmen. Det skulle passa oss och vårt sällskap perfekt att vara där, men de var extremt fåordiga och otrevliga i sina mailsvar så jag tror att de går bort...

/ C

• Svar på tråden Långholmen hotell och restaurang (fängelset)
  • bebillen

Vi var och tittade i slutet av sommaren, det kändes lite för uppstyrt för vår del och vi kommer att gifta oss på Lövstabruk istället.

Ganska hjälpsam personal, men något stel middagslokal. Dessutom lite omständligt med trappor osv för att ta sig ut och in - men det är säkert fin mat och så!

• bebillen

Det var på själva värdshuset vi var och kollade, de har en festvåning också och det var där man kunde boka för fester som jag förstod det! Men det är en väldigt fin omgivning :)

Svar på tråden Långholmen hotell och restaurang (fängelset)