• Bianca

Måste visa och berätta...

...att jag precis beställt min brudklänning!!!! Är alldeles till mig och eftersom allt kring bröllopet än så länge är ganska hemligt, så får jag ju inte skriiiiika ut det så som jag egentligen vill. Så detta forumet är ju guld värt nu ;) 

dindromklanning.se ska sy upp följande: 

Nu hoppas jag bara att resultatet blir så som man önskar! 

Lycka till alla brudar där ute. Nu fick jag skriva av mig :) 

• Svar på tråden Måste visa och berätta...
  • Bianca
    Brud082014 skrev 2014-06-02 18:01:03 följande:

Grattis :)

Jag betstälde min klänning där ifrån och är hel nöjd, längatar tills 23 augusti så får jag bära den :)

du får jätte gärna länka bilden igen :)

här är en bild av den jag har hemma från deras hemsida :)

www.dindromklanning.se/brollopsklanningar/brudklanning-med-omlott

Grattis själv! Kul att höra ifrån ännu en som är så nöjd - det bådar gott! :) 
    Förstår inte varför bilden inte vill upp. Det går inte att länka till hemsidan, för det är ingen klänning som de redan har, utan en som de ska sy upp efter en bild jag skickat.  :/ 
  • Bianca
    Brud082014 skrev 2014-06-02 18:32:43 följande:
    Wow vilken klänning :D

trode aldrig att jag skulle kunna ha en prinsessklänning men där hade jag fel, folkomligt älskar den :)
    Tack!

Så kul när något oväntat blir det man fastnar för! :) 
  • Bianca
    cecbj195 skrev 2014-06-02 19:53:16 följande:
    Heeelt underbar!! En sån skulle jag definitivt kunna tänka mig! Och efter en lite noggrannare koll fanns det ju ett helt gäng fina och prisvärda klänningar där! :D 
    Åh, vad kul att höra! Tack!! Det finns som du säger redan en hel del fina klänningar att beställa, men jag hade en bild i huvudet och  denna kommer närmast, så då fick jag snällt be dem sy. Är helt hyper nu :) 

Sen kan man om man vill ta en som redan finns och be dem ändra någon detalj, om man nu skulle vilja det. Gillar att det går att göra lite hur man vill. Lycka till om du är på jakt :) 
Svar på tråden Måste visa och berätta...