haha ja det kan man inte alltid veta ;) Vi var på mallorca i slutet av maj och sen i turkiet i juni så vi har fått en massa sol! Så mycket så att jag i princip är mätt på sol och värme men ändå inte. man blir aldrig nöjd ;)
ja men det räcker ju oftast att man vet om det själv så går man och stör sig. Den där fläcken el graveringen vet jag ju bara själv och de som jag har berättat för men åååå vad jag stör mig!
Har inte gått tillbaka än men var in till en väldig bra, gammal guldaffär här i stan för att få råd. Där har de egen smed och en gammal vis dam hjälpte mig och ville att jag skulle gå tillbaka till dom på måndag så att deras smed som tyvärr var ledig kunde ta en titt. Så att jag har mer kött på benen som hon sa om det nu faktiskt är något fel. Väldigt snällt av dom! Om det nu skulle vara något fel vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Försöka reklamera eller be om en ny? Vågar jag ta emot en ring till därifrån liksom? Men detta är ju min drömring, älskar den och tittar på den konstant :D
Ja du kommer nog få en solchock som heter duga haha! Vad härligt att ni kommer iväg så länge :) Usa är ju bara fantastiskt och nu vill jag bara åka dit alla andra ställen går bort haha!
Men det kostar ju och är ju så lång restid så vet i tusan hur vår 2 åring skulle ta den resan även om hon är väldigt berest för att vara så liten :)