Brudar fyll i! För skojs skull! :)
1. Hur länge har du och din partner varit tillsammans?Det blev 4 år i maj.
2. Var ska ni gifta er?
Las Vegas, USA.
3. Hur många är bjudna?
Det kommer bara att vara vi två.
4. Hur ser din klänning ut?
Det är en knälång vintageklänning i vit tyll som jag köpte på Etsy, en tight "flätad" överdel och klockad, fritt fallande underdel som jag planerar att ha med en underkjol under för massa puffig volym ^^
5. Blommorna?
Då buketten ingår i vigseln vi bokat genom Meritus så är det enda jag känner till om den att den kommer att vara röd, jag hoppas starkt på röda rosor då dessa har en speciell betydelse för oss. För att brudbuketten ska bli personlig oavsett ska jag ha min blivandes halssmycke, som han har på sig nästan jämt, som "bouquet charm" hade jag tänkt.
6. Håret?
INGEN aning. Detta är ett av mina största stressmoment just nu. Jag kan göra tre "frisyrer"; utsläppt, hästsvans och vanlig enkel fläta, så en frisör kommer definitivt bli involverad i alla fall...
7. Ringen?
Inte inköpt än men har sett ut den sedan länge. Det blir Schalins "Skina" med den fyrkantiga solitären... square like me, haha! Han kommer att ha en slät med samma skena - för varför skulle bara bruden få ett smycke till?
8. Tårtan?
Det blir nog ingen i Vegas, men svärmor har lovat att hon kommer och fikar efteråt och har med sig sockerkaka med ett litet brudpar på, så det blir väl bröllopstårtan då ;P
7. Ska ni på någon smekmånad?
Vi stannar i Vegas i 10 dagar efter vigseln.
8. Vad är det bästa med din partner?
Otroligt svårt att välja mellan hans positiva livssyn, intuition, änglalika tålamod, intelligens, charm, humor... får man välja "allt"?
9. Vad har ni för framtidsplaner? (lite kortfattat)
Inget speciellt. Barn finns i framtiden, men inte den omedelbara dito. Ett hus kanske gör det, men vi älskar vår lägenhet och planerar inte att släppa den snart. Vi har en lång lista med resor vi vill hinna göra innan vi blir föräldrar, så det skulle väl vara det då.
10. Vad har ni för yrken?
Svårt att skriva utan att helt outa oss (är ju lite hemliga innan vigseln), men vi har vårdrelaterade yrken båda två kan man väl säga.