Brudar fyll i! För skojs skull! :)
1. Hur läge har du och din partner varit tillsammans?
6,5 år nästan exakt på bröllopsdagen
2. Vart ska ni gifta er?
Gällersta kyrka
3. Hur många är bjudna?
70st
4. Hur ser din klänning ut?
"Lagom" i mina ögon. Ingen bakelse men ändå en brudklänning, lite spets osv osv. Skulle väl kanske ha haft en bild att lägga ut för denna förklaring förstår väl ingen :b
5. Blommorna?
Kommer gå i "vintage" tema, med färgerna vitt och ljust rosa, med spets runt.
6. Håret?
Löst inbakade flätor på sidorna, utsläppt med lockar bak. Kommer sätta i lite blommor och har en slöja som jag tänkte ha på vigseln och sen plocka av mig om jag inte känner mig helt bekväm med den (om jag inte känner samma hos frisören, då får det bli utan).
7. Ringen?
En solitär guldring på 0,5ct som vigselring. Förlovningsringen kommer få byta plats till höger hand och ersättas av en annan ring som jag kommer få i morgongåva.
8. Tårtan?
Kommer ha efterättsbuffé. En tårta blir det men sen är det b.la. cupcakes, cakepops, lemoncurd grottor, små pannacottor, rabarberkaka och lite annat smått och gott.
7. Ska ni på någon smekmånad?
Vi kommer ta en sista minuten dagen efter bröllopet. Vi har inte vågat bokat tidigare då vi inte riktigt vetat hur det ser ut efter bröllopet, med jobb osv. Men det verkar funka så förhoppningsvis hittar vi nån resa :)
8. Vad är det bästa med din partner?
Han är den finaste personen jag träffat. Han har haft ett tufft liv men ändå har han blivit helt underbar. Stark som få, världens största hjärta. Och det som gör att mitt hjärta smälter ännu lite mer är att jag vet att han kommer bli världens bästa pappa!
9. Vad har ni för framtidsplaner? (lite kortfattat)
Hus, barn och resor. Kort och gott :)
10. Vad har ni för yrken?
M2B har precis tagit examen och är nu byggingenjör, fått ett super jobb som startar i augusti. Själv utbildar jag mig till ekonom, har en termin kvar, och jobbar extra på lönekontor och bank.