Denna ring i titan?
Har hittat en ring jag tycker är så fin men tyvärr är den i stål och jag vill ha i titan. Är det någon som möjligen vet eller har sett en liknande ring i titan?
Har hittat en ring jag tycker är så fin men tyvärr är den i stål och jag vill ha i titan. Är det någon som möjligen vet eller har sett en liknande ring i titan?
Tack! Har sett den, tyvärr lite för dyr för vår budget :/ Får fortsätta kika runt!
Himla: Jag förstår din poäng, men tyvärr säljer ju inte titanringar.com ringar med swarovski utan bara äkta diamanter. Sen så köper jag inte mina ringar utifrån vad andra ska se utan det jag själv tycker är fint, och det tyckte jag att den här ringen var. Hursomhelst så blir det nog inte denna utan en "vanlig" alliansring med oäkta stenar och sen har jag hittat en solitärring på titanringar.com som jag tänkte ha som vigselring med bara en liten diamant. Så jag har tänkt om lite :)
a ring on my finger: Kul att du också fastnat för modellen! Jag hittade ringen här: www.guldklippet.se/forlovningsringar/amor-stal/amor-olivia. Den mest snarlika från titanringar.com jag hittat är denna: titanringar.nordicshops.com/product.html/2-the-side
Jaha förlåt missade det :)