Nervös för utbrott på bröllopsfesten
Skriver av mig här litegrann... Vi ska gifta oss i början av augusti och jag går och oroar mig för att saker oh ting kommer balla ut på festen. Min sambos bror har problem med droger och jag/vi är nervösa över att han kommer ställa till med något på vårt bröllop, dvs om han ens dyker upp, det beror på hur han mår den dagen. Han blir väldigt lätt arg och då aggressiv, senaste julafton låg han och sov nästan hela dan och fick utbrott och slog omkring sig när han skulle väckas... På min sambos andra brors bröllop började han bråka med sin flickvän oh stack därifrån... Vet inte vad jag vill ha för råd egentligen, bjuden är han oxh vi kommer inte att ta tillbaka inbjudan. Han är ajälvmordsbenägen och att utesluta honom från bröllopet skulle få mina svärföräldrar att gå i taket. Det hela kan förlöpa på väl men jag är orolig för att övriga gäster oxh min släkt kommer tycka att min sambos familj är knäpp. Hans situation tar redan massa energi som det är oxh jag vill inte gå oxh vara orolig på min bröllopsdag !