• Leilaz

BT-träff i Jönköping den 16e nov!!

Ok, ny tråd på det här. Gick in på den gamla och är införstådd med det hela. Jag kommer!! Men vet inte exakt vart Claras ligger, är det stationscafeét? Ska jag fortfarande möta dig vid bussen Mrs Brady/Rosalie?

• Leilaz

Ok, det gör jag då! Hoppas alla kommer nu bara :)

• Leilaz

Håller med Nosslin. Vi som inte hittar kan mötas vid stationen och de som hittar kan gå dit direkt om de vill. Pallas Athena - vart hade du tänkt parkera? På söndagar är det väl gratis på stationen eller har jag fel? Plats kanske är svårare eftersom alla oftast ska hem eller bort på söndagen.

• Leilaz

Miannie - vi gifter oss 2 juli på min sambos födelsedag.

• Leilaz

Jag fyllde 28 igår och min blivande är 30 år. Inga barn än....;)

• Leilaz

Tack Rosalie! Men du har ju redan grattat mig och sjungit så fint på en annan tråd :)

• Leilaz

Känns kul att det är på gång med en träff nu...nån mer som är förväntansfull?! Ska bli kul att få lite tips och inspiration av andra brudar.

Vänner i all ära men de vet ju inte riktigt hur det känns och hur mycket bröllop som pågår i huvudet just nu :)

• Leilaz

Självklart inte! Går bara och väntar på att få träffa alla goa BT-brudar i Jkpg :)

• Leilaz

Jajamensan! Sambons föräldrar skulle ha middag men jag sa att jag ska träffa mina BT-brudar så jag kan inte komma ;) Fast vi var dit idag och åt middag så det går nog ingen nöd på dem ;)

• Leilaz

Nu är det snart dags tjejer :) Ni kommer väl allihopa?

• Leilaz

Jag ändrade tillbaka mitt nick, hehe. Kändes inte som jag riktigt än ;)

Sån är jag...velig som en ??? :)

Svar på tråden BT-träff i Jönköping den 16e nov!!