Inlägg från: Prästkrage |Visa alla inlägg
  • Prästkrage

BT-träff i Jönköping den 16e nov!!

NOSSLIN! Leilaz här, jag blev tvungen att byta nick igen för jag har inte kunnat logga in på två dar.

Om du vill så träffas jag gärna!!! Tråkigt att alla ska balla ur jämt bara och när det äntligen blir en träff för en gångs skull... (det har ju varit många försök förut som tyvärr bara runnit ut i sanden).

Fast om ingen annan ska med så tar jag det gärna lite tidigare. Kl 16 var ju för att Mrs Brady 2B skulle komma med bussen då. Vad sägs om t.ex. 12 eller 13 istället?

• Prästkrage

Jag vet det Mrs Brady men det är ändå synd att det alltid blir så...

Nästa gång (om det är någon som orkar dra igång detta med träff igen)(: så får vi väl se till att ta det direkt efter löning i så behöver ju inte pengar vara orsaken i alla fall.

Hoppas vi ses nån annan gång Mrs Brady :)

Skulle inte Pallas Athena komma förresten? Hon var ju bortrest men skulle komma skrev hon i sitt sista inlägg. Kanske är bäst att vi tar det kl. 16 i alla fall så hon inte kommer till ett brudtomt café ;)

• Prästkrage

Ok, vi säger kl. 16 då :) Hoppas jag inte blir sittandes där själv bara...

Jag går in och kollar forumet imorgon f.m. och om någon mer inte kan komma så säg det gärna innan dess i så fall.

Annars syns vi imorgon!

Jag vet fortfarande inte vart caféet ligger!!!

• Prästkrage

Nosslin - vi säger 15.30 vid Pressbyrån på stationen! Jag går in och ställer mig med en brölloptidning inne på Pressbyrån så du vet vad du ska titta efter ;)

Kul att vi ska träffas i alla fall så får vi se om Pallas kommer kl. 16

• Prästkrage

Pallas - vad tråkigt att du kom för sent. Vi var där men lite tidigare. Vi träffades 15.30 och måste gått precis innan du kom...

Jag hade en hel trave med tidningar med mig som låg på bordet så det kan du inte missat + att vi kollade mot dörren hela tiden för att se om du skulle komma.

Nosslin gifter sig den 29:e så jag vet inte om hon har tid att gå på en till träff innan dess. Men det går ju alltid att fråga ;)

Vi hade väldigt trevligt i alla fall och gott fika var det också ;)

Jag går gärna på en till träff och om vi tar det efter lön så kanske fler kan följa med.

• Prästkrage

Ok, tjejer. Vi börjar på en ny tråd!

BT-träff i Jönköping den 23 nov!

Svar på tråden BT-träff i Jönköping den 16e nov!!