• nosslin

BT-träff i Jönköping den 16e nov!!

Claras ligger en liten bit upp på Barnarpsgatan! Man går förbi Atlantis Spa och en liten bit till. Vi kan väl alla mötas vid stationen annars och ta sällskap dit. Är det någon som är säker på var det ligger kan de ju gå dit på en gång!

• nosslin

Jag är 28 och min blivande är 31. Vi har en pojk som är 8 månader. Vi bor i Jkpg. Vi gifter oss den 29 nov, om 4 veckor!!!

• nosslin

Jag ser fram emot träffen nästa vecka! För min del så närmar sig den stora dagen med stormsteg så det ska bli kul att träffas och ventilera de sista ideerna.

• nosslin

Hur många är det som har tänkt komma till denna BT´n? Är vi bara två? Det hade ju varit kul om någa mer ville komma.

• nosslin

Mrs Brady!

Jag kan betala halva din biljett om du vill. Det är ju verkligen kul om så många som möjligt kan komma. Jag har bara två veckor kvar till min stora dag så jag hinner ju inte komma på någon ny BT innan min dag. Det hade varit så kul om du kunde komma!

• nosslin

Leilaz!

Verkar som att det bara blir du och jag eller? Finns det inga mer som är intresserade av en BT i Jönköping den 16 nov kl 16!!

Leilaz, om det inte blir fler ska du och jag träffas ändå?

• nosslin

Leilaz!

Vi ska träffa prästen i morgon oxå. Kl 11 börjar gudstjänsten och sedan ska vi prata med henne! Hon tyckte att vi dör ju inte av att gå i kyrkan en extra gång så vad skulle jag säga, nu får vi gå på gudstjänsten och se hur hon är i alla fall (har inte träffat henne innan). Kl 16 passar nog mig bäst ändå tror jag.

• nosslin

Prästkrage!
    Jag kommer att komma! Säg var du tycker vi ska träffas så går vi tillsammans till Claras. Vi kanske ska träffas vid stationen ändå, vid Pressbyrån?! Vi kan ju säga 15:30 oxå om du vill. Då har jag hinnit hem i alla fall.

• nosslin

Ja det var verkligen synd att vi hann gå, typiskt. Jag följer gärna med någon mer gång och fikar och pratar lite. Jag gifter mig som sagt den 29:e nov så det är ju inte så lång tid kvar. Säg ett datum så kommer jag, kanske inte om det blir bröllopshelgen men annars så kan jag nog. Har jag hunnit gifta mig när nästa BT blir så kanske jag kan dela med mig av mina erfarenheter.

Svar på tråden BT-träff i Jönköping den 16e nov!!