Inlägg från: Pallas Athena |Visa alla inlägg
  • Pallas Athena

BT-träff i Jönköping den 16e nov!!

Jag tror jag hellre går dit direkt, jag vet inte hur lätt och billigt det är att parkera vid stationen.. :)

• Pallas Athena

Leilaz: Just därför trodde jag det kostade pengar att stå där även på söndagar.. Men det kanske det inte gör? Jag hade nog tänkt ställa mig vid Sofiakyrkan eller längs med Barnarpsg..

• Pallas Athena

Miannie: Jag gifter mig i Värmland 19 juni. Själv då?

• Pallas Athena

Jag är 23 och han 25..

• Pallas Athena

Jaaa! Det ska bli roligt! :)

• Pallas Athena

Ni glömmer väl inte om en vecka!?

• Pallas Athena

Vårbrud2004 har vi tappat bort, var är hon?

• Pallas Athena

Jag är bortrest i nästa vecka, om ni undrar varför det är så tyst från min sida. Men jag har bestämt mig för att se till att jag kan komma på söndag - men är jag sen så vet ni varför, då sitter jag förmodligen i bilen och tuggar på naglarna! :D
    Om jag kommer i tid tänkte jag att jag är på Claras strax innan kl 16 för att sno åt mig ett bort (vilket kanske inte behövs, men för säkerhets skull..)
    Vi ses väl!!?

• Pallas Athena

Hej tjejer!
    Hur gick det? Hade ni brudträff? Jag var (som förvarnat) lite sen, men prick kl 17 stod jag inne på Claras med en bröllopstidning i högsta hugg. Jag gick runt bland borden och sökte efter några andra med bröllopstidningar, men såg ingen och ingen reagerade på min tidning, och därför drog jag slutsatsen att ni inte var kvar? Vad synd, för jag har stressat hela dagen och gett återbud till flera saker idag pga vår träff, och blev lite snopen att det inte blev något..
    Men jag tycker vi ska försöka en gång till! Varför inte nästa söndag, den 23:e? När gifter du dig, Nosslin, är det före eller efter det? Är det nu på lördag kanske vi kan ta en träff typ på torsdag (20:e)? Eller hur känner ni andra? :)

Svar på tråden BT-träff i Jönköping den 16e nov!!