industrilokal/garage/kontor/lada/
Hej! För att hitta en lämplig lokal för ert bröllop rekommenderar jag att ni söker på olika hemsidor för eventlokaler eller att ni kontaktar eventföretag i ert område för tips och råd.
Hej! För att hitta en lämplig lokal för ert bröllop rekommenderar jag att ni söker på olika hemsidor för eventlokaler eller att ni kontaktar eventföretag i ert område för tips och råd.
Hallå hallå! Gratulerar till bröllopet, hoppas det gick fint! Inser ju att det var några år sedan nu, men tänkte att jag kan svara i alla fall. Tycker det låter som en bra idé, om man lyckas hitta rätt lokal för det. Ett garage känns rätt jävla tråkigt för ett bröllop, och de är väl i regel in kända för att vara höga i tak. Men lada eller industrilokal låter klokt! Om det är i en tätort hade jag rekommenderat att välja ett ställe med någorlunda bra säkerhet, då ni kommer förvara en massa grejer där en tid innan bröllopet i sig, så något med larm och/eller bra portar och fönster osv. Typ om det är en industrilokal skulle jag rekommendera något med en port som denna: https://www.nordicdoor.se/anvandning/industri/industriportar/