Plättis skrev 2014-09-08 10:35:35 följande:
Vi åkte och tittade på Sundlingska i helgen, och det var verkligen jättefint. Ganska litet, men fint. Det enda som håller mig tillbaka är att det känns som att det är så mycket annat som händer runtomkring. Bangolf, sommarcafé... och där mitt i ska vi ha bröllopsmiddag. Plus att det tar ett tag att köra.
Men de har väl inte sommarcafé och bangolf öppen när man hyr för bröllop? Den uppfattningen fick jag - men jag kan ha fel! Värt att dubbelkolla. Jag frågade och man fick iallafall hyra ett gäng klubbor och bollar så gästerna kan spela minigolf om andan faller på!
Vad kul Ninjara att vi båda ska vara på Druidgården. Jag nojjar mest över hur man ska hinna få i ordning lokalen på dagen när man själv inte har så mycket tid till övers. Man kommer ju få delegera ut det - men vill ju inte att för många gäster ska vara inblandade så det inte blir en överraskning!
Och disken! Hur ska ni göra med saker som ska diskas under kvällen? Vi ska nog försöka leja bort städ på morgonen så man slipper det. Inte speciellt sugna på städ dagen efter.
Och ja, hur kan våra sambos inte tycka att all planering är så kul?!
Det är ju himla tur att man har familj och kompisar som tycker det är lika roligt som en själv... Haha!