Busmalin skrev 2014-09-08 13:54:32 följande:
Men de har väl inte sommarcafé och bangolf öppen när man hyr för bröllop? Den uppfattningen fick jag - men jag kan ha fel! Värt att dubbelkolla. Jag frågade och man fick iallafall hyra ett gäng klubbor och bollar så gästerna kan spela minigolf om andan faller på!
Och ja, hur kan våra sambos inte tycka att all planering är så kul?!
Det är ju himla tur att man har familj och kompisar som tycker det är lika roligt som en själv... Haha!
Jodå, det är öppet från midsommar till augusti. Och vi har tänkt gifta oss i slutet av juli, eventuellt början av augusti. Så då har allt öppet under tiden. Visserligen stänger sommarcaféet kl 16, och man kanske inte kommer till festlokalen särskilt mycket tidigare än det, men jag blev lite anti ändå.
Det är otroligt! Fast hade min sambo varit lika engagerad som mig hade jag nog fått fnatt på honom och skrikit åt honom att hålla sig undan
Jag har bröllop i huvudet hela tiden, på ett sätt eller annat. Men han hade gärna fått engagera sig lite mer än nu, eftersom jag inte bollar så mycket med vänner och familj. De har så mycket åsikter och ska bestämma hur jag ska göra att jag inte orkar involvera dem förrän det är för sent att göra ändringar