• annaforss

Umeåbrud 2015

Hej allihopa!

Vad roligt med en Umeå tråd!
    Jag och min sambo gifter oss också i Umeå 2015 den 1:a augusti.
    Såg att det var några fler i tråden som hade det datumet =)

Vi ska som det ser ut just nu viga oss i Helena Elisabeth kyrka på gamlia, men funderar på att ha vigsel på altanen på vår festlokal. Under själva festen ska vi hålla till på Fabriken nere vid umeåälven =)

• annaforss

Vi tänkte först lite mindre, varav vi bokade Helena Elisabeth kyrkan som är väldigt liten och fin.

Men nu ser det ut som vi blir 85-95 gäster ungefär till bröllopet. Så det blir rätt stort nu ändå :)
    Vi skickade ut Save The Date kort i början på december för att säkerställa att så många som möjligt kan komma då all släkt är rätt utspridd från Kiruna till Södra sverige.

Vart ska ni hålla till någonstans Mirred? Glad

• annaforss

Åh vad härligt att äntligen få komma igång med frisören!

Vi är från Umeå men bor i Stockholm sedan 3,5år tillbaka. Ni umeåbrudar som bor kvar, har ni några tips på bra frisörer i Umeå?

Just nu litar jag bara på min frisör här i Stockholm, men honom kan jag ju inte ta med mig :) förutom att han har full kontroll på min färg och klippning fram till bröllopet :)

• annaforss

Tack för era tips mirred och busmalin!

Vi är också inne på dekoration, och att göra en hel del själv.

Bland annat vaser och ljuslyktor av gamla flaskor och syltburkar. Piffa dom med vit spets och ett fint sidenband t.ex. Vi får pyssla oss fram. Annars är färgerna cremevit, aprikos, mintgrön och beige :)

Svar på tråden Umeåbrud 2015