Hanna80 skrev 2015-05-05 11:48:15 följande:
Blev sugen på att prova kläderna inför den stora dagen! Jag är varken lång eller smal men det här kommer bli bra. De fyra kilon jag fått bort senaste månaden känns kanon och jag har två månader till på mig att tappa några till. Bry er inte om att klänningen är skrynklig, det fixar jag innan bröllopet. ;) Måste bara fixa riktigt bra underkläder också.
Den såg jättehärlig ut
Hanna80 skrev 2015-05-05 11:59:29 följande:
Ok, rätt pris i all fall men jag kan förstå om du vill ha något mer beständigt!
Jag har bara min mormor kvar men hon kommer inte att komma på bröllopet då hon inte klarar att resa de 25 mil som krävs. Jag vet att hon kommer vara med i tanken och det får räcka. Vi ska ju trots allt inte ha någon traditionell vigsel. Vi kommer bara ha med två av våra systrar som vittnen under vigseln.
Jo, priset var helt överkomligt, och det känns inte som en större förlust ifall jag bestämmer mig för att köpa dem helt i silver från Etsy. Det fanns jättefina halsband i samma stil, där man anger sina initialer och får ett hjärta mellan. Om man får föreslå en morgongåva till sig själv så tror jag det blir en sån
Tråkigt att hon inte kan komma
Men om man skickar lite bilder i efterhand kanske hon ändå får känna sig delaktig.
De enda äldre släktingar jag har kvar nu är farmor och farfar, och min farfar fyller 90 någon vecka innan bröllopet. Men han har högtidligt lovat att komma om han skulle slippa köra bil i Umeå. Jag hade faktiskt inte låtit honom köra i stan i vilket fall, men det är bra att han vet sina begränsningar.