Bjuda in kriminell släkting?
jag kan förstå alla. Man ska ju inte döma en person helt, är kanske därför han är som han är, för att han blivit utstängd, inte haft någom som bryr sig om honom, en trasig och sårad själv som har mycket olös ilska och sorg i sig som tar till med droger och våld. Man är inte en genomrutten människa för det. Halva min släkt är gamla knarkare och kriminella och varit med i gäng etc. Idag är alla rena och tränar som bara den och arbetar med kvinnor som suttit i fängelse och gammal drogmissbrukare osv, det är super fina människor och precis som alla andra!
Det ser inte sådär '' x knarkare'' ut, det är fräsha och fina.
Men samtidigt så har ju inte han återhämtat sig och när man är i sina perodier så tänker man nog inte på så mycket annat än sig själv. Men han kaaaanske ändras nu när hans tjej är gravid eller något.
Men samtidigt så är det DITT brölopp!
Därför jag är lite tveksam mot att gifta mig, så mååånga som ska tycka och tänka, så många behov man måste uppfylla! Det är DIN dag, du ska ha precis vilka DU vill ha för det är DITT brölopp, han har inget med det att göra egentligen!
Är en svår situation. Antingen är ni godhjärtade och chansar och tar in honom med kärlek och hoppas att kärlek löser våld, hat föder hat.
Eller så står ni på er och känner att det är våran dag jag ska inte rätta mig efter någon annan, du ska ha de personerna som du känner dig bekväm med!
:) Kram