Åldersskillnad?
Jag är lite mer än ett år äldre än min blivande. Jag fyller 27 i oktober och han fyller 26 i januari :)
Jag är lite mer än ett år äldre än min blivande. Jag fyller 27 i oktober och han fyller 26 i januari :)
Jag är 36, hon är 26
Jag är 35 år, och min fästman fyller snart 42, så mellan oss är det ca 6,5 år
...och varför det blev under anonym har jag ingen aning ???? Trodde man behövde göra ett aktivt val för att få sina inlägg anonyma...inte att det blev det automatiskt..
Så sött. Alla har blivit barn igen och skall berätta år med decimaler :)
Egentlige är det ingen åldersskillnad på min dam och mig. För man är aldrig äldre än tjejen man får lov att ligga med
Tror man först märker av åldern då man blir riktigt äldre tex är det då stor skillnad på att vara 70 eller 82 :(
Tror man först märker av åldern då man blir riktigt äldre tex är det då stor skillnad på att vara 70 eller 82 :(
Lite drygt tre månader mellan oss så ingen som reagerat på åldersskillnad. Däremot så har vi varit tillsammans sen vi var 18 och det kan väl folk höja en aning på ögonbrynen för (vi är 33 nu)
Lite drygt tre månader mellan oss så ingen som reagerat på åldersskillnad. Däremot så har vi varit tillsammans sen vi var 18 och det kan väl folk höja en aning på ögonbrynen för (vi är 33 nu)
Själv var jag tidigare förlovad med en man som var 17 år äldre. Jag räknade med att bli änka lagom till pensionen, men tyckte ändå att det skulle vara värt det. Man ska bara fundera igenom det i förväg, så att man inte plötsligt sitter som en bitter vårdare och inser att man kunde gjort andra val.
Det är lite just denna tanke som kan slå mig i bland....
Vill jag bli vårdare åt min make då jag är 60, då är han ~79....behöver ju inte bli så, alla i hans släkt har varit pigga och friska till närmare 90 så jag får ju hoppas på det!
Den dagen, den sorgen, har ger mig så mycket NU så jag tänker inte leva i framtidens om/ ifall.