Musik till vigsel och fest
Vi valde att boka duon Tvålive, de utgår ifrån
Gbg-området så vitt jag vet. Kanske kan vara något
för er också: www.tvalive.zoomin.se
/Carro
Vi valde att boka duon Tvålive, de utgår ifrån
Gbg-området så vitt jag vet. Kanske kan vara något
för er också: www.tvalive.zoomin.se
/Carro
Hej Sofia & Martin och alla andra!
Jag tänker att ni redan har hittat en DJ eller band, men jag/vi gifter oss om en vecka och jag kan återkomma med en "recension" av vår musikunderhållning efter det om ni vill. När vi letade band tyckte jag att det saknades information om hur underhållningen hade varit, alla skriver bara om vilka de ska boka eller vad de betalt? Och det är verkligen en snårskog att leta i för att hitta ett band får jag säga...
Lite senare uppdatering än vad jag kanske hade tänkt mig, men vi har haft fullt upp efter bröllopet minst sagt. Tvålive som vi hade bokat passade perfekt in på vår fest och vi är mycket nöjda med vårt val av musiker på alla sätt och vis. Proffsiga rätt igenom! Dagen/kvällen gick överlag fantastiskt bra och alla var väldigt nöjda, kändes det som. Det är mer nu i efterhand som det känns lite tråkigt att vi har allt det där roliga bakom oss och inte längre något som vi ser fram emot. Ni är nog många därute som håller med om att det är knäppt hur all planering, tankekraft och tid som läggs ned på ett bröllop ?enbart? mynnar ut i en dag och en kväll sen är allt över. Det är inte utan att en viss tomhet infinner sig *-) Och andra sidan känns det mycket bättre att kunna kalla sin man för just det och inte behöva säga sambo eller kille J Kram.