Inlägg från: Marie brud 22/5-04 |Visa alla inlägg
  • Marie brud 22/5-04

    Några skaraborgare som....

    Rosalie!
    Ska du gifta dej i Tidahoms kyrka eller nån annan stans i kommunen?
    Jag bor utanför Tidaholm o ska gifta mej 22 maj i Acklinga kyrka!
    Ska du gifta dej i Tidaholms kyrka är det stor chans att jag finns där, jag jobbar nämligen som vaktmästare i den kyrkan!!

  • Marie brud 22/5-04

    Ahh, kärleksön är fint!! Håller tummarna för fint väder då!
    Låter underbart att åka över till Irland o ha bröllopsfesten!
    Är ni helt nyinflyttade? Vad kul att fler från lilla Tidaholm finns här!

  • Marie brud 22/5-04

    Jag fyllde 25 för ett par månader sen!
    Jag o sambon har vart tillsammans i 10 år!!! Jag är från Falköping egentligen, men flytade hit för 6,5 år sen. Vi har nu 2 barn, en kille på snart 3 o en tjej på 14 månader!

    Kärleksön ja. Den ligger i ån Tidan, bara några hundra meter från centrum, en liten liten ö med massor av blommor på sommaren. Inte långt ifrån Turbinhus ön med cafeet, fast man går över bron till andra sidan för att komma dit!
    Det har vart ganska många vigslar där faktiskt!

  • Marie brud 22/5-04

    Mina barn har inte börjat på dagis än, men vi står i kö o är förbannad på politikerna. Vi får ingen plats, vi står på 25-26 plats. Vi hoppas att vi får efter nyår!! Vi var o hälsade på på björnen för ett tag sen, det verkar jättebra där! Vi får väl ta de platser vi får!! Jobbar du eller vad gör du på dagarna. Vi kunde ta en fika! Jag jobbar varannan dag. Vi är hemma varannan dag jag o min sambo. Så denna veckan är jag hemma i dag tisdag o på torsdag!

  • Marie brud 22/5-04

    Jag är här!!!! Ordnat fika till barnen bara!
    I dag går tyvärr inte, hunden har blivit sjuk, ska in till skaras djursjukhus kl.14 för ev. röntgen *suck* Han som i vanliga fall är världens yrväder ligger bara o rör sej inte ur fläcken...
    Men på torsdag är jag helt ledig! Men jag har ju barnen såklart. Vart ska vi fika? gärna nåt barnvänligt!

  • Marie brud 22/5-04

    Hej!
    Det vore jättekul! Men inte behöver du bjuda på mat! Maja, min minsta brukar sova till ca 13.30. Sen brukar hon äta.
    Men om vi kommer runt 14-14.30. Är det OK?
    Men vi kanske kan mejla privat?
    Min adress: gulliden@swipnet.se
    Vi hörs! Marie

Svar på tråden Några skaraborgare som....