filibustern skrev 2015-01-15 13:28:04 följande:
kul kul! då får man också jämföra hur långt man hunnit:D
jag ska på måndag boka tid hos advokat, vi ska ha äktenskapsförord^^ men tiden blir nog inte förrän typ.. i mars eller nåt, och ska höra om vi kan ta på en helg, då gubben ska börja utbildning långt härifrån så han kan nog inte komma hem så ofta, och då blir det på helg.. sen på tisdagen ska ja boka hår, smink å naglar. men det blir nog det enda för den veckan :P
här är våra inbjudningar vi gjorde förra veckan, blev riktigt nöjd! har inte riktigt alla kort klara, ska göra minst 3 "stora" inbjudningar till. ja tro vigselinbjudan finns det nog av. annars har jag mer att göra av utifallatt. ^^
ja just, vi bestämde oss för en fotograf i helgen som var. han är billigast med sina 2500kr för porträtt vigsel( om vi vill, han själv gillar inte att fota vigslar) och grattis på trappen å så. ca 50 bilder fixade, och vi får alla råbilder han tagit (de bra bilderna så klart)
Ja men precis, ser att du har kommit mycket längre än vad jag har gjort. Vi är bortresta fram tills den 1 februari så efter det ska vi samla våra föräldrar för att diskutera vad som ska göras och vem som kan hjälpa till med vad.
Riktigt fina inbjudningskort måste jag säga :D