ojoj Jennyc, ni kör verkligen allt på en och samma gång! vår dag är också den 12 september, fattar inte hur tiden kan gå så fort nu... vi ligger nog ganska bra i fas med det mesta egentligen, men jag är stressad som en gnu ändå. försöker i detta nu få tag på prästen som fortfarande inte hört av sig, morr.
annars så är bordsplaceringen klar, vi lyckades nog bestämma all musik under helgen, festprogrammen är påbörjade, tårtan är beställt, vi har kläder båda två, blommor är beställda, ringen finns hemma sedan några månader tillbaka. ja, det mesta börjar falla på plats helt enkelt träffade min bestman och tillika toastmaster i helgen och kände mig väldigt mycket lugnare efter det. och imorgon ska vi träffa fotografen för en liten "pre-shoot" och tankar om hur vi vill ha bilderna.
vilken musik ska folk ha? jag tyckte det var oväntat svårt faktiskt. som ingångmusik ska vi ha romantic wedding march av Miranda Wong, sedan psalm 94 och 199 (om jag kommer ihåg rätt) och kantorn kommer förhoppningsvis även spela en låt som betyder mycket för oss på piano också. som utgångsmusik ville jag inte alls ha något traditionellt så det blir This will be (An everlasting love) av Nathalie Cole, den är uppåt och glad och något vi kan skutta ut till som nyblivna äkta makar sedan var det ju det där med bröllopsvals/första dansen. vi har inte alls haft någon tid att öva så det kommer att bli något väldigt enkelt till tonerna av Beyoencé som sjunger At last. den fångar verkligen känslan perfekt. åh vad jag längtar nu!!
hoppas det går bra med allt för er andra också och att ni inte stressar ihjäl er