UVI uretrit trigonit
Okej jag vill klargöra lite kring Trigonit, uretrit och urinvägsinfektion UVi. Jag har trigonit/uretrit dagligen och åkte på en UvI nu samtidigt. Vid uvi så avråder jag från tranbärsjuce då de är mycket socker i som är riktigt dåligt då bakterier älskar det. Köp åkerfräken te. Och värmekudde. Finns tabletter på Apoteket som heter Isay urinvägsinfektion. Pröva det innan antibiotika. Sen vid trigonit och uretrit' det GÅr att bli bättre, se till att ha dn bra läkare och pröva allt man kan. Undvik starka kryddor, laktos' gluten och sånt du känner gör ont. Jag körde på silverklorid i ett år, blev bättre när jag fick det 1 gång i veckan. Prövar nu kortison och känns som att det lindrar. Tar också inflamations hämmande tabletter arthrotec' känner också förbättring av det. Genom att kombinera allt och hålla på ett tag så har det blivit bättre. Sen när ja dricker alkohol igen osv så kommer det tillbaks. Ge inte upp, få behandling varje vecka, pröva vad som passar för dig å but läkare om du känner stt du ej får så bra hjälp! Vi kan leva med det här tillsammans! <3