Jag har ingen brudtärna
Känner mig ganska ensam, i bröllopsplaner, visserligen inte ännu, men tanken slog mig. Jag har ingen brudtärna, jag har ingen riktigt nära vän, eller vänner som jag kan tänka mig ha som brudtärna. Min kusin är en som jag hade kunnat tänka mig, men vi har bara varit "nära" de senaste året, vi pratar om allt, men vi är inte bästa vänner...Jag ser egentligen hellre att hon är en njutande gäst jag har många vänner. Väldigt många vänner, men ingen så närstående som jag skulle vilja ha som brudtärna.
Jag har en lillasyster som fyller 18 nästa år som jag skulle kunna tänka mig såklart. Men vi är inte SÅ nära och jag vill också att hon ska vara en "hedersgäst"...
Måste man ha tärnor? Jag VILL ju ha tärnor.... bröllopet kommer inte att ske förens inom de närmsta 5 åren... jag vill ju inte bara "välja någon hux flux"... känner mig så ensam... dock i livet så trivs jag med att vara ensam, men jag älskar också att prata och umgås... ser det illa ut att inte ha någon tärna? Jag vet ju att min fästman kommer att ha bestman....