Stockholmsbrudar 2015
Hej!
Vi ska visserligen gifta oss i Norrtälje men bor i Täby så här kanske jag kan få vara med? :) den 25/7 är det vår tur
Hej!
Vi ska visserligen gifta oss i Norrtälje men bor i Täby så här kanske jag kan få vara med? :) den 25/7 är det vår tur
Vad kul! Välkommen!
Hur långt har ni kommit med planeringen och förberedelserna?
Kul att höra hur det går för andra. Oftast är det ju just besluten som är det svåra. När de väl är gjorde brukar själva uppgifterna däromkring rulla på.
Vi har nog ganska mycket kvar känns det som. De flesta har o.s.a:t redan, så snart kan vi börja planera det som hör ihop med det: bordsplacering, info i programmet m.m. Brudklänning är beställd, och vi är hyfsat på det klara med vad vi vill ha för mat, blommor osv. Det är dock inte helt spikat och beställt än.
Frisör, fotograf och kläder till resten av familjen är inte bestämt. Och vad gäller själva vigseln har vi verkligen noll koll. Jag vet liksom inte ens vad det är som ska göras kring det.
Jag funderar på häst och vagn men har inte bestämt mig än... Som gammal hästtjej finns det ju kontakter att dra i men jag har engegerat min pappa i att kolla upp lite andra alternativ ;) han har några kompisar som har lite roliga bilar så vi får se vad det blir :)
Jag pratade precis med min pappa och fick veta att han ordnat bil och chaufför mer fick jag inte veta kul överraskning :)
Så nu kanvi bocka av det på listan
Alltså det här med att bara bruden "får" ha vitt.. Är det ok för tärnorna att ha vitt eller bör de ha en annan färg?