Stockholmsbrudar 2015
och jag är som du, vill ha koll på alla alternativ och velar fram och tillbaka så nu när beslutet är fattat så släpper jag alla andra alternativ och slutar tänka på det, för risken är ju att nåt annat "bättre" dyker upp och det vill jag ju inte!
Som jag skrev ovan hittade jag två jag gillade. Den andra, lite mer fluffiga, kändes nog lite bättre. Bad sambon komma och titta, och han sa direkt "nej!". Jag blev verkligen jätteförvånad, men känner att vi nog får prova och titta igen innan vi bestämmer oss. Kanske tycker man något helt annat nästa gång. Det kan ju vara lite överväldigande första gången man ser sig själv i brudklänningar
jag har fått vara väldigt tydlig med min fästman med vad jag inte vill ha, t.ex. vill inte dra fokus till mina breda axlar och vad jag istället vill ha, t.ex. se lång ut och så har han åtminstone kunnat fokusera på ett konkret "problem", för annars hade han nog tyckt att alla klänningar var perfekta
ett halvår kvar, dags att maxa klänningsformen. SÅ GLAD!!!
Tänk vad vackra vi alla kommer vara på våra bröllopsdagar!
Jag ser verkligen fram emot att prova några klänningar till, samtidigt som jag vill beställa så snart som möjligt, då det var 4-5 månaders leveranstid.