Stockholmsbrudar 2015
Nu har min klänning kommit, bara lite justeringar som krävs men jag är rätt så nöjd ändå :)
Min skulle komma i sommar nån gång, så det är en lååång väntan.
Nu har min klänning kommit, bara lite justeringar som krävs men jag är rätt så nöjd ändå :)
Hur går det för alla här inne med planeringen?
Här känns det som att det har stått still ganska länge. En hel del har osa:t, men vi väntar fortfarande på en del innan vi kan spika antalet gäster.
I måndags var vi på menyavsmakning, så nu gäller det att fundera ut vilka rätter vi tyckte bäst om. Det mesta var otroligt gott iaf!
Eventuellt går vi till en guldsmed imorgon för att kika på ringar. Sambon har hittat en modell han gillar, så ev gör de en sån till honom. Jag har inte lyckats bestämma mig än, men har jag tur hittar jag en riktigt fin där!
Det jag känner mig mest stressad över är att vi fortfarande inte bokat fotograf och frisör. Jag vill inte lägga ut en förmögenhet, även om jag såklart vill ha lite fina bilder från vår bröllopsdag.
Kul att läsa om hur det går för er :)
För oss har det hänt en del, min blivande har beställt kläder, vi var också och provsmakade menyn i måndags och har nu bestämt vilken mat vi vill ha. Tärnklänningarna kom i onsdags, dom var jättefina :) jag fick också ett paket från JJs som innehöll skor, väska, champagneglas, tårtbestick, blomsterkorg till brudnäbben och lite dekorationer. Vi har även bestämt ringar men inte beställt dom än så det börjar väl bli dags. Sen känns det som att det är dags att börja med detaljerna och boka provfotografering :)
Hej!
Vi ska visserligen gifta oss i Norrtälje men bor i Täby så här kanske jag kan få vara med? :) den 25/7 är det vår tur
Hej alla blivande brudar! Jag håller för fullt på att leta bil som vi ska åka i till och från festen. Känns som en dyr post när vi bara ska åka en kort bit. Hur gör ni andra med den biten? Någon som struntar i att hyra bil? Ni som hyrt - vart har ni gjort det?
Tacksam för svar :)
Jag funderar på häst och vagn men har inte bestämt mig än... Som gammal hästtjej finns det ju kontakter att dra i men jag har engegerat min pappa i att kolla upp lite andra alternativ ;) han har några kompisar som har lite roliga bilar så vi får se vad det blir :)
Ja det är ju faktiskt mitt bröllop :) Det blev pärlrosa klänningar för tärnorna istället. Jag hade ju inte tänkt ha några tärnor egentligen men vigselförrättaren insisterade så mina systrar ska ta på sig det.
Nu har vårt bröllop varit och det blev underbart :) Vi hade dessutom jättetur med vädret för det spöregnade både dagen innan och dagen efter men vi hade sol och varmt med undantag för något moln ibland.