Stockholmsbrudar 2015
Jag hittade 2 st som jag tyckte om. Båda var axelbandslösa. Den ena lite enklare, ganska rak, och med lite blomdetaljer på överdelen. Den andra var lite draperad och hade en mer fluffig nederdel. Glömde tyvärr fråga om man fick fota klänningarna, så jag har har inga bilder att titta på eller visa.
Men jag tänkte att jag ska titta på iaf ett ställe till, och sen gå tillbaka och prova de här två igen. Vill gärna ha något att jämföra med, och inte bara ta första bästa. Men den känns iaf väldigt skönt att ha hittat något, så hittar jag ingen bättre så har jag dem att "falla tillbaka på".
Glömde också kolla vad de kostade, så har jag otur ligger de högt över min budget, men jag får hålla tummarna. Tänkte ringa dem imorgon och fråga.
Jag tror att det är klokt att titta runt lite så man ser vad som finns. Vet du var mer du ska kolla? Hoppas priset ligger inom din budget!
köpte klänningen igår!
och jag är som du, vill ha koll på alla alternativ och velar fram och tillbaka så nu när beslutet är fattat så släpper jag alla andra alternativ och slutar tänka på det, för risken är ju att nåt annat "bättre" dyker upp och det vill jag ju inte! skönt att de var så ärliga, hade varit trist att få höra i efterhand hur det viskades om vilken osmickrande klänning jag valt.
jag har fått vara väldigt tydlig med min fästman med vad jag inte vill ha, t.ex. vill inte dra fokus till mina breda axlar och vad jag istället vill ha, t.ex. se lång ut och så har han åtminstone kunnat fokusera på ett konkret "problem", för annars hade han nog tyckt att alla klänningar var perfekta
ett halvår kvar, dags att maxa klänningsformen. SÅ GLAD!!!