fotograf i göteborg
Ska gifta mig i september 2015 och letar efter en bra fotograf till ett bra pris. Har ni någon ni kan rekommendera i Göteborg?
Tack på förhand Marica
Ska gifta mig i september 2015 och letar efter en bra fotograf till ett bra pris. Har ni någon ni kan rekommendera i Göteborg?
Tack på förhand Marica
Jag kan ge ett tips i alla fall: Välj INTE oseriösa fotografer som spammar ner forumet med otillåten reklam för sig själva och gör oss medlemmar trötta i anmälningsfingret.
Hej!
Jag finns i Uppsala men reser över hela landet.
Här är min hemsida:
www.fotografannelie.com
Har ett erbjudande på ett 8 timmarspaket just nu.
Mvh/
Annelie
eva quirbach!
Hon tog fantastiskt fina bilder på oss och var lyhörd och hade inga problem med att ta sig om man ville vara på ett speciellt ställe så och ta korten.
Hej!
Jag är bröllopsfotograf och finns i Göteborg. Du får gärna höra av dig, vi träffar ofta brudparet för konsultation inför bröllopet.
Ta gärna ett titt på: www.carevin.se
Mvh,
Bröllopsfotograf Imad Carevin
Hej!
Jag har min bas i Göteborg och fotograferar gärna ert bröllop i September.
Kolla min hemsida för att se vad jag har för stil och vad jag gjort tidigare:
www.kristinamalmqvist.com
www.facebook.com/fotografkristina
Lycka till och allt gott!
Kristina
Vi har bokat Amanda Falkman och gifter oss i April så kan ge omdöme efter det ;)
Hejsan!
Har min bas i Stockholm men reser över hela landet. Kika in på hemsidan och hör av dig om du gillar mina bilder!
Bästa!
wideniuswedding.tumblr.com
Hej Mercia
Arbetar som bröllopsfotograf i Halland men har även bröllop bokade i Göteborg.
Om du inte hittat rätt fotograf än, hör gärna av dig så mailar jag dig min prislista.
Jag har väldigt förmånliga priser och dessutom erbjuder jag 20% rabatt och en provfotografering om man gör en bokning innan 1 juni.
Hälsningar Senada
www.myfairytale.se