Frisør/sminkør i Göteborg
Hejsan vi ska gifta oss i Lerum i sommar och hittade ingen frisör/makeup artist i närheten så vi har bokat Annika Gerber som kommer att komma ut till oss istället www.annicagerber.se/m/
Hejsan vi ska gifta oss i Lerum i sommar och hittade ingen frisör/makeup artist i närheten så vi har bokat Annika Gerber som kommer att komma ut till oss istället www.annicagerber.se/m/
Vi har bokat Aspenäs (27 juni) och Lerums kyrka, ska ni också vara i Aspenäs och när är det dags? Brud hår och makeup kostade 1 600 vilket jag tyckte var ett riktigt bra pris och hon verkar vara ganska populär så det borde vara ett gott tecken (och det var Annica med c inte k upptäckte jag)
Ja och jag menar Aspenäs Herrgård såklart
Det beror på hur många vi blir, men jag tror att det är ungefär 1 000 kr/pp och då ingår, herrgården från kl. 14-02, tre-rätters middag inkl. vin/dryck till maten och personal. Just den här biten har min sambo bättre koll på då det är han som bokat och haft kontakt med deras bröllopskoordinator
Ja det blir mycket pengar men det ingår ju ganska mycket också (tror att det hade blivit katastrof om vi skulle ordna med mat och allt runt om kring) och det är väldigt fint
Vi bokade dock väldigt tidigt så jag tror att vi fick enligt den tidigare prislistan, men deras bröllopskoordinator verkar väldigt bra och svarar snabbt på frågor om priser eller annat.