Frisør/sminkør i Göteborg
Hei
Trenger gode tips til flinke frisører/sminkører i Göteborg. Gjerne i sentrum eller i nærheten av Lerum. På forhånd tusen takk :)
Hei
Trenger gode tips til flinke frisører/sminkører i Göteborg. Gjerne i sentrum eller i nærheten av Lerum. På forhånd tusen takk :)
Hejsan vi ska gifta oss i Lerum i sommar och hittade ingen frisör/makeup artist i närheten så vi har bokat Annika Gerber som kommer att komma ut till oss istället www.annicagerber.se/m/
Vi har bokat Aspenäs (27 juni) och Lerums kyrka, ska ni också vara i Aspenäs och när är det dags? Brud hår och makeup kostade 1 600 vilket jag tyckte var ett riktigt bra pris och hon verkar vara ganska populär så det borde vara ett gott tecken (och det var Annica med c inte k upptäckte jag)
Vad roligt Ska ni på planeringsdagen för blivande brudpar på Aspenäs i mars?
och Lerums kyrka är jättevacker.
Har tyvärr inget bra tips på DJ i närheten, vi har letat litet efter någon som kan spela på www.123musiker.se/ men tycker att den sidan är lite svårorienterad.
I kyrkan tänkte vi ha en kille som sjunger www.jpentertainment.se/
Men jag tror att de på Aspenäs har förslag på DJ och annat som kan behövas i närheten, ett bra tips kan vara att fråga där.