Vad ska jag välja?
Hej alla ni blivande brudar,
Detta inlägg har inget med bröllop att göra men BT är en sajt jag lägger mycket tid på. Är så himla förvirrad och vet inte hur jag ska lösa denna situationen som uppstått.
Jag har vart på mitt jobb i 1 års tid, vill jobba mig uppåt naturligtvis och det vet min chef och hans chef. På intervjun lovade min chef mig att vara min "mentor" så att jag kunde komma uppåt i kedjan. Min chef har inte hållt sitt ord. Blivit bekväm med att jag är bra på mitt jobb, skönt för han att jag e kvar där då. Ruttnar på samma plats!
Men idag blev jag erbjuden en sån tjänst, som jag vill ha på mitt nuvarande jobb, men en annan koncern. Jag vill inte ens byta företag, älskar företaget jag arbetar för men jag kommer ingen vart där.
När jag pratade med vår högsta chef idag om detta, så sa hen att hen inte kan hjälpa mig ta ett beslut. Det är upp till mig, och att hen inte tänkt mig som en kandidat för vidarebefodring ens för att hen går efter vad MIN chef tycker och tänker. Och min chef har sagt att jag inte är redo. Men jag är inte redo PGA HONOM!!! Sitter i en jävla knipa och är förbannad, känner mig sviken. Slösat tid och svett och tårar på detta jobbet för att ärligt talat bli sviken. Jag blev lovad guld o gröna skogar om jag stannade och hjälpte till med att rusta upp stället, och jag får inget för det!
Ändå vill jag stanna kvar på företaget.. vad är det för fel på mig?