• FruSvanslös

Visa era brudskor i färg!

Ni som valt att ha färg på era brudskor, vad har ni valt för färg? Visa gärna upp dem för lite inspiration!

• Svar på tråden Visa era brudskor i färg!
  • liselotte

vi har mest tänkt kärlekens färg och julens färg - röd. 
    Vi kommer att köra jul och vintertema då vi gifter oss den 26 december, Brudtärna och brudnäbbarna ska ha röda klänningar och brudgummen och bestman kommer att ha röd slips och näsduk. samt att lite annat kommer att vara lite rött. Dock ej överdrivet. men som planen är nu iaf =)

• VinterBrud2015

Vi gifter oss nu i februari så för mig blir det inte typiska brudskor utan jag kommer istället ha dessa två par. Det första ska jag ha vid vigseln och första dansen och de andra på fotograferingen utomhus och antagligen större delen av kvällen sen.

• weddinghelena
    PuntaCana2015 skrev 2015-01-18 18:28:31 följande:

Här är mina röda skor som matchar min blivande mans väst.

WOW! så läckra skor, kan vara snygga till mycket även efter bröllopet Solig
  • FruSvanslös
    AGustafsson skrev 2015-01-18 13:43:43 följande:

Lång och vit med lite släp har jag också (den är dock inte klar ännu).

En fördel med lång klänning är väl att man kan gå lite galen med skorna eller ta något som är väldigt bekvämt och icke brusko-aktigt då de inte syns så mycket

När och var gifter ni er? vi har bokat den 27 juni (2015)  i Lerum.

Precis vad jag också tänkt, att man kan både visa och dölja det snyggt! :D Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha ett par ballerinaskor senare till festen, det beror nog på hur hög klacken blir. Det är verkligen supersvårt att hitta rätt sko, jag letar och letar haha. Skönt för dig som redan har det ordnat! :)

Vi gifter oss 30 maj i Stockholm :)
  • PuntaCana2015
    weddinghelena skrev 2015-01-19 16:35:03 följande:
    WOW! så läckra skor, kan vara snygga till mycket även efter bröllopet Solig
    Tack så jättemycket weddinghelena
  • Puffsan

Hejsan
    jag funderar på att också ha annan färg på skorna men svårt att finna lila snygga. Jag hittar bara på china-sidorna.
    Har ni något tips?

• AGustafsson
    FruSvanslös skrev 2015-01-19 17:05:26 följande:

Precis vad jag också tänkt, att man kan både visa och dölja det snyggt! :D Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha ett par ballerinaskor senare till festen, det beror nog på hur hög klacken blir. Det är verkligen supersvårt att hitta rätt sko, jag letar och letar haha. Skönt för dig som redan har det ordnat! :)

Vi gifter oss 30 maj i Stockholm :)

Ja något bekvämare byte har jag också funderat på men undrar lite hur det blir med längden på klänningen om man skulle byta till något mycket lägre, antar att det bara är att testa

30 maj, det är inte så långt kvar då, vad roligt och i slutet av maj brukar det dessutom nästan alltid vara vackert väder.
  • KoA2016

Vilka fina skor ni hittat - kul att se så måna olika stilar och modeller. Glad

Här är mina favoriter - vi får se om det blir dem i slutändan eller ej, men hittills har jag inte hittat några andra som slagit detta par. Men för att vara säker vill jag nog gärna prova dem innan jag slår till. De säljs på Frövi skor (finns i Stockholm, Umeå och Malmö). 

Svar på tråden Visa era brudskor i färg!