• izolde

Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015

2fast4Hjo skrev 2015-02-14 14:01:36 följande:

Bild på hur våra blev ihop, sambons ring är i titan. Snart snart får vi bära dem :)

Jag har beställt nästan exakt likadant par ringar till mig och min sambo, han vill ha titan och jag guld. Fast han vet inget ännu. Ska överraska honom med frieri om några veckor. Tänkte boka in oss på lunch och sen spa, och sen när vi kommer hem ska det vara som en gång med rosenblad och tända ljus in i vardagsrummet och där står jag på knä.

Känner mig jättenervös när jag tänker på det även fast jag vet att han vill och kommer säga ja
  • izolde
    Kimberly07 skrev 2015-02-19 22:33:48 följande:

Den undre ringen.

Hej! Är helt förälskad i denna ring (och liknande, kantiga silver ringar med stenar på rad. ganska breda) och undrar vart jag kan köpa liknande?!

Budget på 1200kr (tyvärr :()

Denna är specialbeställd.

Två bilder:

prntscr.com/67acj0

prntscr.com/67adbn

Mycket snygga ringar! Med så liten budget blir det svårt.

Men kolla denna länk..edblad har liknande ringar i rostfritt stål www.edblad.com/sv/webbshop/smycken/ringar/MALRI002-detail
  • izolde
    MajLiss skrev 2015-02-23 10:06:29 följande:

Har förälskat mig i denna ringen hade inte alls tänkt mig den prisklassen ( 11900) ???? men blir svårt att hitta någon annan nu... Men samtidigt känner ja att man ska ju ändå ha ringen hela livet!????

Jag tänkte max max 10 000 men min hamnade på 16500. Hade lite ångest när jag precis beställt den men jag tänker som du att man ska ha den resten av livet och att man ska ha en ring man verkligen vill ha! Den ska ju sitta där för alltid! Min sambo vill bara ha en titanring så hans är ju billig.

Jag ska överraska honom så han vet inte att jag har beställt dem.

Kan dock inte se din bild tyvärr.
Svar på tråden Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015