Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015
Vi kommer till mig satsa på ungefär denna ringen:
Titan och diamanter. Snubben vill ha en slät titanring. :) Varken han eller jag har förlovningsring.
Vi kommer till mig satsa på ungefär denna ringen:
Titan och diamanter. Snubben vill ha en slät titanring. :) Varken han eller jag har förlovningsring.
Jag postade en bild tidigare i denna tråd, men efter en del funderande bestämde jag mig för att jag gillade faktiskt inte den så himla mycket. Nu kommer jag istället få en specialdesignad ring som en guldsmed i Finland kommer göra. Väntar på att få några skissförslag från henne, utifrån min budget, mina önskemål och några hänvisningar till tidigare ringar hon gjort som jag verkligen gillade. Min kommer bli i titan och med diamanter. Här är hennes tidigare som jag blev helt förtjust i, men som inte var precis vad jag ville ha:
vad heter hon som gör ringarna? hitta na int
Här är (skiss på) min ring! Jag älskar den, ser så mycket fram emot att se den i verkligheten!
Titanring med en rosa safir (kommer vara lite mer blekrosa än på bilderna) och 5 små diamanter.
Inte så traditionell men jag älskar min ring
Här kommer mina. Enstensringen är vigselringen så den får jag inte använda än, fasansfullt trist!
Våra ringar kom igår! Sååå nöjd! Min är möjligtvis lite stor, ska testa den lite och se om jag behöver skicka tillbaka den för förminskning. I övrigt perfekt! Lite förvånad över färgskiftnigarna i safiren bara, var inte beredd på att nyansen skulle gå mot lila i dags ljus, trodde den alltid bara var rosa.
De är i titan, hans slät, min med mönster i metallen och med 5 diamanter och en safir.