• äppelbo

Säljes: Säljes: vacker spetsklänning från MoriLee

Säljer en otroligt vacker brudklänning med fantastisk spets i två lager, mkt dekorativ v-ringad rygg, klädda knappar och ett elegant släp i lagom storlek. 

Klänningen, en MoriLee 2714 i storlek 38, är inköpt i dec 2014 och är enbart buren av mig vid provning. Säljs nu oanvänd pga felköp. Hänger i tyggarderob vilken ingår i köpet. I butik kostar denna skönhet 13 990kr men jag säljer den alltså oanvänd för 11 000kr. Ev billigare vid snabb affär.

Kom och fynda galet elegant klänning! :)

malin.ranback@hotmail.com

Här kommer lite bilder!
    (en del åt fel håll tyvärr, är inte teknisk nog att få dem rättvända här i tråden)

• Svar på tråden Säljes: vacker spetsklänning från MoriLee
  • äppelbo

Ja visst är den! Känner mig dock efter vidare fundering o grubblande inte helt bekväm med murmaidstuket, dvs att den går in under höften. Har istället köpt en mer a-linje formad klänning från Aspera som jag känner mig mer bekväm i. 

• äppelbo

typiskt. hoppas du hittar den du vill ha och annars kan du ju ha denna som backup ;)

• äppelbo

Hej! Den finns i strängnäs men då jag pendlar till Stockholm kungens kurva varje dag skulle jag kunna ta med den dit om det underlättar. :)

Svar på tråden Säljes: vacker spetsklänning från MoriLee