Vår son ej bjuden av sambos bror
Det låter ju helt klart som att de inte vill ha med DIG på bröllopet. De förväntar sig att brorsan kommer oavsett om du stannar hemma med barnet eller ej.
Det låter ju helt klart som att de inte vill ha med DIG på bröllopet. De förväntar sig att brorsan kommer oavsett om du stannar hemma med barnet eller ej.
Det är så kul att läsa om självupptagna människor som tror att de är viktigare än brudparet på deras bröllop.
Ni måste verkligen hata vårat upplägg. Alla som vi bjuder som har barn, kommer va tvungna att lova att de kommer resa sig och gå ut ur kyrkan om de börjar glappa. Dessutom är vi båda överens om att vi kommer avbryta vigseln, vända oss om och bara vänta tills de gått ut om inte detta efterföljs, eller slängs ut om jag känner hennes sida släkten rätt.
för det är vår dag, den enda dagen i livet som handlar enbart om oss. Jag skiter väl i om någon blir sur för att de inte får ta med sina barn, deras problem inte mitt, oartigt som fan att inte lyssna till brudparets önskemål på deras dag. Att det ens finns människor som tror att bröllopet handlar om annat än de som gifter sig borde skämmas