Nightrod skrev 2015-03-25 08:56:15 följande:
Ha ha ha låter som mig igår, fast med pizza,,
Vet hur det är, förr älskade jag gymmet hade panikångest om jag inte var där varje dag, nu får jag slita mitt själv i håret för att komma dit. Inte alls hittat glädjen att träna som jag hade förr.
Fan va gammal jag är
crs skrev 2015-03-25 08:43:34 följande:
Jag verkar ha tappat träningen... Så lite som jag tränat nu under våren har jag inte gjort på flera år. Jag brukar vara jättduktig på det, inte alls tycka att det är jobbigt eller drygt, utan tvärtom. Senaste månaden har jag mest varit opepp på träning, trots att jag egentligen gillar det. Sprang två gånger förra veckan, och gymmade en... En! Herregud, jag som annars är på gymmet så ofta jag har tid. Istället låg jag mest hemma på soffan. Yay. Och i måndags övertalade jag sambon att äta godis til middag. Det går bra för oss (okej mig, han tränar som vanligt, inga problem där inte).
Word!
Inte trönat sen i onsdags.
Har sakerr att göra hela tiden, och även om jag har tid efteråt eller före så har jag helt tappat suget. Jag brukade ligga isängen på kvällarna och typ fundera på morgondagens gympass och var as pepp, men nu...ingenting. Tänker på att jag borde men lusten finns inte där.
Jag somskullr va fit som fan beach 2015, fortsätter det såhär blir det vassen i år!