prettybeatup skrev 2015-03-12 15:19:09 följande:
Har precis nått mitt viktmål, har sammanlagt nu gått ner 25kg sedan i oktober. Och det är ju verkligen NU jag skulle behöva vara peppad och engagerad med träningen..
Så ge mig lite motivation och tankeställare till varför jag ska gå och kötta så att svetten lackar på gymmet...
Oj jävlars starkt jobbat, allt jag kan säga om pepp är att.
Du vet vart du har varit och frågan är om lite svett för att inte hamna där igen är värt mödan
Virvlande skrev 2015-03-12 14:38:37 följande:
Här i Östergötland har de vettig kebabsås! =P Som tur är brukar jag inte ha några direkta cravings på "skräpmat" egentligen, det var bara smidigt igår när den nyblivna mamman var hungrig.
Idag ska jag ta en lång promenad i det fina vädret. Men jag måste äta (jättesen) lunch först. =P
Jag kan ha duktiga crawings på chips och pommes, men det är för att det är fett och salt, kroppen sätt att säga GE MIG.
annars är standardcrawingsen thai (kokos + röd curry)
stresso skrev 2015-03-12 13:25:52 följande:
jag har varit så sjukt jäkla duktig och har 5 kg kvar till en helt OK målvikt.
Du har lite mindre kvar än vad jag har, men samma tid ungefär, duktigt måste jag säga, skönt att du ser slutet av målet ändå, men de där sista kilona kan va riktigt envetna.
RainbowGG skrev 2015-03-12 14:48:38 följande:
Jag har gått ned 7kg på 8-10 veckor (kommer inte ihåg när jag började träna haha). Jag har 10 kg kvar att gå ned till min målvikt på 70kg och det är fyra månader kvar till bröllopet. Så det borde ju vara genomförbart.
Jag och sambon gillar att fuska men vi fuskar med måtta. En liten chips/godispåse var när vi känner för det. Skräpmat nångång ibland.
Har inget styggt att rapportera från denna veckan dock utan jag har varit duktig :P
Idag är det egeeentligen ben-pass som gäller men jag har så ont i både lår och röv så det får bli konditionspass istället. Om vi kommer iväg till gymmet. Det är ju hela 1,5 timme kvar tills vi ska iväg dit och då hinner man ju ångra sig både en och två gånger x)
Har redan ångrat mig inför kvällens pass, men det är bara att sparka sig i arslet och inse varför man gör det.
Bra jobbat i övrigt måste jag säga/*tummen upp*