Alltså. Jag har inte tränat alls på typ ett par månader, bortsett från att jag sprungit några gånger. Men det var med några veckor sen senast. Blev förkyld, och hosta och snorighet bara ger inte upp, så känns inte som en bra idé att anstränga andningen för mycket. Lär hosta ihjäl mig då :P
Jag har ätit rätt okej, vanligt liksom, och ligger still i vikt. Men för ett par dagar sedan kände jag mig som världens tjockaste, magen var rund och kändes fluffigare än vanligt. Vägde mig, låg på vanliga 56 som är min trivselvikt när jag inte tränar massor eller har strikt diet. Mitt normala, liksom. Tänkte att magen berodde på att mensen är på g. Inge konstigt med det. Men sen imorse så märkte jag att magen istället blivit jätteplatt, och så vägde jag mig. Låg på 54. Fattar ingenting, det är tiden på månaden när jag borde gå upp lite istället för tvärtom. Har inte gjort något annorlunda, och jag brukar vara väldigt regelbunden i mina cyklar, även i hur kroppen förändras. Men nu bara nä, nu blev den knäpp.
Och, kanske framförallt, är jag så förvirrad över att kroppen typ inte alls förändrats trots att jag varit jättedålig på att träna och ätit sämre hela detta året. Haft bra perioder, men standarden är inte vad den varit tidigare. Bara går och väntar på att tjockheten ska slå till, men det verkar inte hända trots att jag inte aktivt håller den borta. Jag som annars brukar ha jättelätt att lägga på mig. Lär väl mest allra största säkerhet tappat en del i styrka, men det syns inte på mig. Iaf inte alls i den utsträcknig jag lite räknat med. Knäppt.