Bröllopsformen 1.0
Börjar faktiskt få lite resultat nu, går sakta från en 8 till lite mer V form
Börjar faktiskt få lite resultat nu, går sakta från en 8 till lite mer V form
vägning i morse och det var visserligen med minsta möjliga marginal men nu väger jag 60-nånting, äntligen!
3 kilo kvar till en vikt jag är helt OK med, 2 månader kvar till jag ska till skräddaren. hoppet lever! ... och därför tog jag en liten kaka till fikat....
storstäda lägenheten i helgen, tror fan det får räknas som ett träningspass, tog flera timmar och jag kunde vrida ur tröjan efteråt
Ny vecka nya tag,
Damen min var sjuk i måndags och kräktes så jag åkte hem ifall att jag också hade något så jag inte smittade kollegorna med skiten, var hemma igår tisdag med så det blev ingen träning mer än måndag morgon. Damen min och jag tränade idag igen hon mår inte helt hundra (lite ont i magen) vet inte va det beror på men som sagt vi åkte och jobbade och tränade idag i alla fall. Vi får se hur hon mår ikväll. Jag har i alla fall kettlebells 45min på lunchen idag och sedan eventuellt träning ikväll beroende på hur damen min mår.
Och när man är hemma och ?sjuk? måste man ju givetvis äta så kroppen blir frisk, så thai och lite gott kunde vi allt trycka i oss, lite godis med kanske Men man måste ha energi för att bli frisk
Fast vi tog faktiskt en premiär tur med hojarna trotts allt igår kväll, så mys
min våg har gått sönder!
%&/(68&%/%¤&#&/%
100 dagar kvar till man skall se bra ut.
Det vill säga strax under tre månader på mig nu att gå från fat to fit ;)
84 dagar till bröllopet
Och jag fik klippa ett till hål på skärpet idag
Ett steg till i ett maratonlopp
Nästa vecka skall jag ställa om kosten och sluta med yoghurt på morgonen (som inehåller socker) och börja med kvarg/protein drinkar istället (blääää) samma på kvällen efter träning, ingen mat bara protein...
Nej nej nej
Lunchen är fortfarande riktig mat, så det äter jag allt
Det är frukosten som jag byter ut yoghurten mot kvarg/protein (plus rågmacka med ägg, så magen får arbeta lite)
Och kvällsmaten som jag byter ut mot proteindrink (framöver även honung)
för även om jag äter nyttigt på kvällen så vill jag dra ner på kålisarna och sockerarterna lite till
Åhh vad roligt. Den här tråden hade jag missat helt.
Hur går det för er?
Så väl hemma var det bara att ta tjuren vid hornen. Nu ca 3-4 månader senare har jag gått ner alla semesterkilon plus lite till, tjoo!!