Ha ha ha ha ja du lycka till, verkar ju som om folk överlag bara är rena spammare, är få som faktiskt är delaktiga i forumet på annat sätt än att bara vräka ur sig sin hemsida, störst eloge i den kategorin skall väl VANNBRUN ha som faktiskt kan delta och svara på medlemmars frågor utan att hänvisa till sin butik varje gång. Mycket professionellt.
Men admin på BT och FL är lite konstiga i många fall. Var en tråd på FL som TS hade skrivit saker som ingen insatt i skulle gå på (säger inte vilket ämne, men men) men dåjag råkade va insatt i detta ovanliga ämne så påpekade jag de solklara felen, och påpekade att detta aldrig skulle kunna vara så IRL och att TS uppenbarligen ljög eller trollade i tråden. Då plockade de bort mitt inlägg med anledningen att konversationerna blir (kommer inte ihåg men slutsumman var) tråkiga om man anklagar TS för att trolla? Och då spaltade jag ändå upp varför det TS skrivit inte kunde stämma..
Samtidigt så kan man påpeka att folk gör reklam eller spammar ner tio trådar och ändå få avslag för att det inte anses som spamm eller reklam fast det är så uppenbart att en blind skulle se det. Tråkigt