Finns det någon mer som mådde dåligt innan möhippan?
Hej.
Mina fina vänner ordnade världens snällaste möhippa. Och jag känner mig så otacksam och löjlig som skriver detta Men, så dåligt som jag mådde dagarna innan och speciellt dagen innan så sitter det i och tar överhand även efter möhippan är gjord. Jag hade sån grov ångest dagen innan. Ingen ville prata med mig alla ljög och att mina närmaste såsom min kille och min mamma var de som ljög oxå och dessutom skulle bre på lite så jag absolut inte skulle veta något. På bekostnad av vad..,. morr ....
Inte för att jag ville att de skulle avslöja något men de hade inte behövt att lägga till detaljer som gjorde det helt omöjligt att veta något. Idag känner jag mig mer arg o sviken än glad över allt roligt jag fick göra.. Är jag knäpp då? Någon mer som känner som jag... Jag är ju glad att de gjorde något men hade det vart så farligt om jag hade kunnat ana något... jag skulle ju inte veta men jag hade kunnat få ana för hur kul är det att göra någon så illa bara för det SKA ju vara så -det får du tåla... fy faaan va jobbigt det var.